tisdag 6 april 2010

Long time..

Ångest, ångest är min arvedel... jag känner att jag inte varit så aktiv här på ett tag, ursäkta mig!!
Jag är i allafall skitnöjd med att 50% av följarna läst och kommenterat vår första bok! Vilket utfall!! Nästa bok kommer inom kort, jag vet vilken och ser själv fram emot att läsa den och jag hoppas ni blir lika förväntansfulla.

Som ni kanske sett har jag lagt till en lista här till vänster med mina favoritböcker och jag uppmanar er att maila mig era så vi kan få lite mer innehåll här på Bokklubbsbloggen. Maila på bokklubb@hotmail.se

Sen får ni hjälpa mig att ragga fler medlemmar! Kanske ska vi starta en Facebook-grupp, är ni med i Fejjan?

Kram på er!!

2 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Ingen Facebook för mig, - jag är en mossig tant på 38 år ^^

Änton sa...

Ja! Äntligen en ny bok. Väldigt spännande!