lördag 8 januari 2011

Tappra själar

Vi är några tappra själar som läser varje bok fortfarande! Bokklubbsbloggen har funnits i lite mer än ett år nu (väl?) och jag är jätteglad att den fortfarande är igång :)

Men dra hit några till! Tipsa om fler böcker, skriv fler "insändare" till bokklubb@hotmail.se som jag kan publicera. Ni är så duktiga om är med här och skriver recensioner och kommenterar på de böcker vi läser ihop, vår klubb är väldigt mysig och fler borde få att njuta av den, eller hur?

Ny bok på G, rösta ovan på vilken ni vill läsa.

Kram på er och trevlig helg!!!

2 kommentarer:

Carro's Blogg sa...

När David, min man, läste min recension var hans första kommentar, "du har lyckats att såga en av världens mest kända litteraturklassiker" och det var verkligen inte min mening. Så hemsk som jag lyckades framställa boken i min recesion tycker jag inte att den är, hihi.

Fröken Grön sa...

Jag ska tipsa om bokklubben på min Facebooksida. (Ja tänka sig, jag har blivit en modern människa, hehe!)

/Anna-Karin