måndag 25 oktober 2010

Bok nr 5

Hej!

Denna gång har jag, som ni kanske märkt, kört en omröstning på vilken bok vi ska läsa härnäst. Jag har även lagt upp vilka datum det kommer nya böcker i högra kolumnen här bredvid.

Nu är det dags för bok nr 5 och det blir "Den stora Gatsby" av F. Scott Fitzgerald. Med andra ord en klassiker igen och jag ser fram emot att läsa den!

Ni hittar den här om ni av någon anledning inte äger den redan ;)

Vi påbörjar diskussionerna den 25 december (eller några dagar senare..)!

Kram på er!!

3 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Lovely!

Carro's Blogg sa...

Toppen, jag köpte boken när jag var i USA. Nu har jag ett bra tillfälle att ta fram den från bokhyllan.

Efter att jag började min praktikplats här i höstas måste jag pendla med buss varje dag, perfekt tillfälle att läsa på tycker jag.

Carro's Blogg sa...

Toppen, jag köpte boken när jag var i USA. Nu har jag ett bra tillfälle att ta fram den från bokhyllan.

Efter att jag började min praktikplats här i höstas måste jag pendla med buss varje dag, perfekt tillfälle att läsa på tycker jag.