lördag 16 oktober 2010

Förslag

Denna kommentar kom från Fröken Grön:
"Förresten, skulle inte Bokklubbsbloggen vara ett bra forum för bokrecensioner? Vore kul att få veta vad ni läser och vad ni tycker om det.
Om du, Maria, har tid och orkar så kanske vi kunde maila in något tips via E-mailadressen då och då så att och du bara kan kopiera in texen direket i ett inlägg. Tror annars att vi är ett par stycken som skulle kunna tänka oss att hjälpa till med det. - Vore kul om Bokklubbsbloggen blev ett mer levande forum får vårt gemensamma intresse kring böcker!"

Givetvis! Jag startade denna blogg för att ha någon att dela mitt bokintresse med, vad glad jag blir när ni aktiverar er!! :)

Om ni vill publicera en bokrecension så maila till bokklubb@hotmail.se så lägger jag in recensionen.

Min tanke har tidigt varit att medlemmar senare ska kunna logga in och vara med att sköta bloggen men jag känner inte riktigt att jag är villig att släppa taget än... När det är mycket liv och rörelse på bloggen så är det lättare att ta ett steg tillbaka och låta den sköta sig själv. Jag fortsätt är inte heller helt klar med layout och hur den ska kunna skötas av många, men fortsätt hör av er med förslag!!

Jag skulle gärna vilja ha fler medlemmar också så sprid Bokklubbsbloggens budskap allt vad ni kan! :)

Kramar!!

1 kommentar:

Fröken Grön sa...

Kul att du nappade!
Jag ska genast börja "knåpa" på min första recension!
/Anna-Karin