fredag 28 maj 2010

Bok nr 3!

Denna gång väljer jag en bok som jag nog inte kommit på tanken att läsa om det inte vore för bokklubben. De flesta av er har säkert läst den, men i så fall får ni hänga med i kommentarerna efteråt (och läsa nån av de följande delarna?).

Så, bok nr 3 är Damernas Detektivbyrå!

http://www.bokus.com/b/9789171306883.html?pt=search_result&search_term=damernas

Jag tror vi kör på 6 v så den 9 juli sätter vi igång diskussionen. Det får bli lite längre tid så alla hinner läsa, vissa av er läser säkert andra böcker samtidigt.

Jag efterlyser återigen boktips! Både för oss att läsa i bokklubben och som jag kan lägga ut som boktips här på bloggen, så om ni blir klara snabbt eller hoppar över månadens bok kan ni hitta annat att läsa.

Ha en skön helg!!

1 kommentar:

Fröken Grön sa...

Har läst första delen, men den är charmig och går rätt snabbt, så jag läser gärna om för att friska upp minnet.

/Anna-Karin